Regulamin księgarni

Wydawnictwa MOST

REGULAMIN KSIĘGARNI INTERNETOWEJ WYDAWNICTWA MOST

ZASADY OGÓLNE

Warunki sprzedaży określone w regulaminie i cenniku dotyczą wyłącznie terenu Rzeczpospolitej Polskiej. Zamówienia z innych krajów wymagają indywidualnych ustaleń dotyczących warunków transakcji. W tej sprawie należy kontaktować się mailowo bądź telefonicznie z wydawnictwem. Wszystkie ceny używane na stronie internetowej są podane w złotych polskich i zawierają w sobie podatek VAT. Zamówione pozycje są przesyłane przez Pocztę Polską S.A. Wydawnictwo nie ma wpływu na czas dostawy zamówienia przez przewoźnika.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Dokonywanie zakupów w księgarni internetowej serwisu www.most.pl jest możliwe dopiero po utworzeniu Konta Użytkownika. Nazwą konta będzie adres e-mail Klienta. W tym celu należy wypełnić formularz, zawierający m.in. hasło logowania, miejsce zamieszkania (adres dostawy), NIP (wymagany dla osób i podmiotów chcących uzyskać fakturę VAT zawierającą pełne dane Klienta). Sposób płatności określa Zamawiający.

Wysyłka jest realizowana w ciągu 7 dni roboczych od chwili potwierdzenia zapłaty.

Koszt doręczenia paczki o wartości do 130 zł ponosi Zamawiający. Powyżej tej kwoty koszty wysyłki ponosi Wydawnictwo.

Koszty wysyłki zamówionych książek za pośrednictwem Poczty Polskiej wynosi 12 PLN.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271 z późn. zm.. Klient może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Przy czym odstąpienie od umowy jest możliwe o ile stan zwracanej książki wskazuje na jej nieużywanie i w żadnym stopniu nie jest zniszczona.

Zwracaną pozycję prosimy odesłać pocztą wraz z fakturą stanowiącą dowód zakupu. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Nie zwracamy natomiast kosztów odesłania do nas publikacji. Nie przyjmujemy również żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

REKLAMACJA

Jeśli książka ma wady fabryczne (defekty techniczne) lub została uszkodzona w trakcie przesyłki, prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny pod adres wskazany w mailu potwierdzającym dokonanie transakcji. Uszkodzoną książkę należy odesłać zwykłą przesyłką pocztową (w usługach Poczty Polskiej zdefiniowana jako „paczka pocztowa”)  z załączonym opisem przyczyn reklamacji, fakturą będącą dowodem zakupu oraz danymi kontaktowymi: imię, nazwisko, adres, telefon, mail, nr zamówienia. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Klient zostanie poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji drogą mailową. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji publikacja zostanie wymieniona na pełnowartościową. Jeśli wymiana  będzie niemożliwa Wydawnictwo gwarantuje w ciągu 7 dni zwrot kwoty, jaką za książkę zapłacił Zamawiający. Koszt zwrotu takiej publikacji ponosi Wydawnictwo, o ile była ona dokonana w trybie wskazanym powyżej.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

3. Cena nie zawiera kosztów dostawy.

 


(305)